Dobro došli u Logosoft support centar

Kako bismo pojednostavili zahtjeve za podršku i pružili Vam bolju uslugu, koristimo sistem tiketa za podršku. Svakom zahtjevu za podršku dodjeljuje se jedinstveni broj tiketa koji možete koristiti za praćenje napretka i odgovora na mreži. Za vašu referencu pružamo kompletnu arhivu i historiju svih vaših zahtjeva za podršku. Za pristup i slanje informacija potrebna Vam je validna e-mail adresa.
Otvoriti novi zahtjev
Molimo navedite što je više moguće detalja kako bismo vam najbolje pomogli. Da biste ažurirali prethodno poslanu kartu, prijavite se.
Otvoriti novi zahtjev
Provjeriti status kartice
Pružamo arhive i povijest svih vaših trenutačnih i prošlih zahtjeva za potporu zajedno s odgovorima.
Provjeriti status kartice
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies. Ova web stranica da bi funkcionisala oslanja se na privremene kolačiće, ali se lični podaci nikada ne pohranjuju u njima.
OK

Učitavanje ...