Dobro došli u Logosoft support centar

Kako bismo pojednostavili zahtjeve za podršku i pružili Vam bolju uslugu, koristimo sistem tiketa za podršku. Svakom zahtjevu za podršku dodjeljuje se jedinstveni broj tiketa koji možete koristiti za praćenje napretka i odgovora na mreži. Za vašu referencu pružamo kompletnu arhivu i historiju svih vaših zahtjeva za podršku. Za pristup i slanje informacija potrebna Vam je validna e-mail adresa.
Otvoriti novi tiket
Молимо вас да нам доставите што више детаља како бисмо вам најбоље помогли. Да бисте ажурирали претходно предату карту, пријавите се.
Otvoriti novi tiket
Proveriti status tiketa
Пружамо архиву и историју свих ваших тренутних и прошлих захтева за подршком заједно са одговорима.
Proveriti status tiketa
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies. Ova web stranica da bi funkcionisala oslanja se na privremene kolačiće, ali se lični podaci nikada ne pohranjuju u njima.
OK

Učitavanje ...